OSTOEHDOT


Hinnat

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron

Luokitus:

Jos olet alle 18-vuotias, vanhemmat tai holhooja hyväksyä beställningen.För yksityisasiakkaat, myynti kuluttajille ja etämyyntiä, joka sisältää suojan kauppiaille.

Tilausvahvistus:

Kun saamme tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa on tietoja tilauksesi huolellisesti tarkistaa, että kaikki tiedot ovat oikein.

Tämä on arvokas asiakirja, ja takuu tallennetaan. Jos et saa tätä sähköpostia, on tärkeää ottaa yhteyttä mahdollisimman pian. Virhe Sähköpostiosoite tämä sitä, että tietoja ei saavu.

Ota yhteys asiakaspalveluun, jos jokin on väärin, kun otat meihin yhteyttä, se on hyvä, jos sinulla on tilausnumero.


Maksuvaihtoehdot

Luottokortti 

Varmista korttimaksut maksupartnerimme Stripen kautta, joka hyväksyy kaikki tärkeimmät kortit, kuten VISA, MasterCard ja American Express.

Emme koskaan tallenna luottokorttisi numeroa, vaan Stripen maksu lähetetään turvallisella salauksella. Stripe on sertifioitu PCI-palveluntarjoajan tason 1 mukaisesti

Tämä on korkein sertifiointitaso korttimaksualalla.

Maksua korttimaksusta ei lisätä.


Wire Transfer - Maksat etukäteen tilillemme. Se kestää noin 3-4 arkipäivän kuluessa olet tehnyt maksun, koska näemme sen, mikä viivyttää toimitusta hieman verrattuna muihin maksutapoihin.


Lasku (invoice)  

WebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa Sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Huomioithan seuraavat asiat: Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen tililuotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voit tehdä ostoksiasi tiliisi Svean sopimusasiakkailta. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Tililuoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli haluat hyödyntää tiliäsi sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luottosi maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee Sinun nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli haluat pidentää maksuaikaasi, voit pienentää kuukausittaista lyhennyserääsi. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon Telefon: 09 4242 3335  tai autoinfo@svea.fi


Lunastamattomat toimitukset

Kohteita, jotka eivät ole piristyi paketti palautetaan 300 dollaria + verot kattamaan kuljetus- ja hallinnosta.


Liisaus

Tarjoamme leasing-yhteyttä, ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja


Peruuttamisoikeus / palautus:

Palautusoikeus :Sinulla on etäsopimuslain mukaan oikeus palauttaa virheettömät tuotteet ilman syyn ilmoittamista (ei päde, jos pakkaus on rikottu). Palautuksesta tulee ilmoittaa mahdollisimman pian, kuitenkin enintään 14 (neljäntoista) sisällä tuotteen vastaanottamisesta (ei koske erikoistilattuja tuotteita). Noudatamme Ruotsin kuluttajaviraston suosituksia, katso:  https://www.kkv.fi

Palautus: Palautamme sinulle 10 päivän kuluessa


Toimitus ja kuljetus

Maksamassasi rahdissa se sisältyy lähimpään toimituspisteeseen, jos se on suurempi ja raskaampi tavara loppuu ovelle. Tarvitsetko apua

TILAUKSEN KOKOAMINEN / KOKOAMINEN on otettava yhteyttä varustamoon.

Tavarat, jotka eivät ole varastossa, ilmoittavat SweHealthille postitse

SweHealthilla on oikeus periä asiakkaalta 300 Ruotsin kruunun suuruinen maksu, jos paketteja ei ole otettu vastaan.

kuljetus- ja hallintokustannukset.


Fake-tilaukset:

Kaikki väärät tilaukset raportoidaan poliisille. Väärennettyjen tilausten riskin minimoimiseksi kirjaudumme IP-osoitteen ja Internet-palveluntarjoajan jokaiselle tilaukselle.


Force majeure:

SweHealth ei ole vastuussa viivästyneestä suorituskyvystä SweHealthin kohtuullisen valvonnan ulkopuolella

ja jos on, niin heillä on oikeus lisäaikaan velvoitteidensa täyttämiseen. 

Esimerkkejä tilanteista - ilman täydellistä luetteloa - lakko, terroriteko, tekniset ongelmat, tulipalo, salamaniske, terrori-isku, sota

toimittaja, liikenne tai tuotannon keskeytykset, valuuttakurssimuutokset, hallituksen toimet, lainsäädäntö tai luonnonkatastrofit. Nämä olosuhteet ovat perusteena vapautukselle, joka edellyttää vapautusta vahingoista ja muista seuraamuksista.


Asiakaspalvelu:

SweHealthissä pyrimme pitämään yleiskustannuksemme kilpailukykyisten hintojen tarjoamiseksi

tuotteitamme sinulle asiakkaana. Tämä tarkoittaa, että meillä ei ole puhelintukea. Käsittelemme kaikkia asiakaspalveluja sähköpostitse 

ja yleensä vastataan suoraan, arkipäivinä vastataan 12 tunnin kuluessa